فروش ویژه اسلایس موسیر مخصوص آسیاب!

قیمت پودر سیر پرندگان در بازار داخلی

پودر سیر پرندگان با توجه به کیفیت و نوع خرید کلی یا جزئی آن  در بازار های داخلی متفاوت می باشد، این محصول در برندهای مختلف و با سطح کیفیت های متفاوت به بازار عرضه می گردد، این پودر سیر برای پرندگان بسیار ارزشمند بوده و موجب تقویت سیستم ایمنی آنها شده است و بدن آنها را در برابر انواع امراض و بیماری ها مقاوم کرده است.

رتبه بندی انواع پودر سیر پرندگان

انواع پودر سیر تکسو پرندگان در بازار جهت استفاده های گونه های مختلف پرندگان موجود می باشد. پودرسیر مصرفی در پرندگان با نوع مصرفی در انسان ها متفاوت می باشد، این محصول با ترکیبات مختلفی مخلوط شده و در جیره غذایی پرندگان گنجانده می شود.

به عنوان مثال از ترکیب سیر و زردچوبه می توان خواص معجزه آسایی در پرندگان مشاهده کرد. استفاده از این ترکیب در جیره غذایی پرندگان تخم گذار موجب مرغوبیت تخم آنان شده است، همچنین باعث مقاومت در آنان و افزایش رشد نیز می شود.

پودر سیر یک مکمل غذایی پر کاربرد در برنامه غذایی دام ها و پرندگان می باشد، این ماده مغذی سر شار از آنزیم های تاثیر گذار در سیستم ایمنی و سیستم گوارشی است.

این محصول به دلیل داشتن انواع ویتامین و مواد معدنی باعث افزایش ایمنی در پرندگان می گردد، در تمامی مرغداری ها  و مراکز پرورش پرندگان از این ماده مغذی در جیره غذایی استفاده می شود.

پودر سیر غذای پرندگان یک ماده مغذی سرشار از مواد ایمنی بخش و اثر گذار بر تمامی قسمت های بدن می باشد. باعث افزایش حجم عضله ماهیچه ای جاندار شده و در تمامی مراکز پرورشی استفاده می شود.

بررسی و آزمایش های بسیاری نشان می دهد که این ماده باعث افزایش وزن انواع پرنده و مرغ می شود، همچنین  میزان تلفات و مرگ و میر را کاهش داده و باعث افزایش مقاومت بدن حیوانات در برابر انواع مرض ها آلودگی ها می شود.

در مراکز پرورش دام نیز استفاده از این کالا باعث افزایش بهره برداری شده است،  در دام پروری ها از این ماده مغذی  به میزان استاندارد در برنامه غذایی حیوانات استفاده می شود. باعث هضم غذا در دستگاه گوارش حیوانات پستاندار چون گاو و گوسفند می گردد.

مطالعات نشان داده که این ماده غذایی بسیار تاثیر گذار در روند رشد پرندگان و جوجه ها می باشد، باعث تحریک افزایش خوراک دام و طیور می شود،  افزایش وزن را به دنبال داشته و باعث سلامتی دام و طیور و کاهش بیماری ها می گردد.

خرید بهترین پودر سیر مخصوص پرندگان موجود در بازار

بهترین پودر سیر پرندگان محصولی است که موجب تغییرات چشمگیری در رشد، مقاومت بدنی در برابر بیماری ها و بسیاری دیگر از ویژگی های مثبت در پرندگان شود.

در خرید پودر سیر مرغوب باید نکات بسیاری را مورد توجه قرار داد. شرکت های تولیدی این کالا از مرغوب ترین انواع سیر استفاده می نمایند.

در تهیه این ماده غذایی از روش های بسیار استاندارد و بهداشتی استفاده می گردد، شرکت های تولیدی این کالا دارای گواهی های استاندارد و تاییدیه های بهداشتی می باشند.

یک محصول با کیفیت باید عاری از هر گونه ناخالصی و میکروب باشد. پرندگان به دلیل زندگی دسته جمعی و ارتباط نزدیکی که با هم دارند باید از نظر بهداشتی به طور مداوم کنترل شوند.

خرید پودر سیر غذای مرغ از مراکز تجاری معبر باید انجام شود، زیرا هر پودری قابل اعتماد نیست، باید محصولات دارای مشخصات و برند تجاری معتبر باشند.

فروش پودر سیر برای پرندگان در ایران

فروش پودر سیر برای پرندگان در ایران

شاید بسیاری از مردم پودر سیر را به عنوان یک پودر مقوی خالص مشتق شده از سیر بدانند که گفته می شود بوی بدی دارد. فقط برای مصرف انسان مناسب است. اگرچه این تصور اشتباهی است، اما باید گفت که از این پودر در رژیم غذایی طیور و پرندگان نیز استفاده می شود. دلیل آن سازگاری پودر با سیستم بدن پرنده و اثرات آن است. برای رشد و تقویت بهتر بسیار عالی است برای سفارش پودر سیر پرندگان با کیفیت و قیمت استثنایی همین الان بهتر است به مراکز فروش بذر پرندگان در کشور مراجعه کنید.

نتایج آزمایشگاهی در مورد مصرف عمومی سیر برای خوراک طیور نشان داده است که می توان از این محصول به صورت خام و مناسب استفاده کرد. اما از آنجایی که تغذیه پرندگان با پودر سیر برای پرورش دهندگان راحت تر است. به همین دلیل شروع به مصرف کردند.

شاید بهتر باشد در مورد نتایج عالی استفاده از پودر سیر در تغذیه پرندگان به آنها بگوییم: با استفاده از این پودر، مصرف خوراک پرندگان به نصف کاهش می یابد که به معنای صرفه جویی در خرید خوراک توسط پرورش دهندگان است، اما علیرغم اینکه کاهش مصرف خوراک در پرندگان و البته به لطف مصرف پودر سیر به افزایش وزن سالمی دست یافتند.

لازم به ذکر است که این نتایج منجر به روند رو به رشد فروش پودر سیر به طیور چه در سیستم های فروش مستقیم و چه غیر مستقیم شده است.

میزان استفاده پودر سیر برای پرندگان

میزان استفاده پودر سیر برای پرندگان

همه پرندگان و پرندگان در حال رشد. آنها به خودی خود قوی تر یا بهتر رشد نخواهند کرد مگر اینکه مواد مغذی تقویت کننده به رژیم غذایی آنها اضافه شود که می تواند تأثیر مثبتی بر رشد و توسعه بهتر آنها بگذارد.

لازم به ذکر است که طی تحقیقات و آزمایشات گسترده ای که انجام شده است؛ نشان داده شده است که عصاره های دارویی مانند پودر سیر رشد شدید پرندگان را تحریک می کند.

حال یک موضوع مهم دیگر؛ میزان مصرف پودر سیر در طیور به این صورت است که در این راستا باید اعلام کرد که پودر سیر باید روزانه به میزان ۵ کیلوگرم در تن به جیره غذایی پرندگان مختلف از جمله جوجه های گوشتی اضافه شود همچنین از بیماری آن جلوگیری می شود. جلوه های منحصر به فردی را یکی پس از دیگری نشان می دهد.

قیمت سیر مروارید در عمده فروشی همدان
/5
123,000
تومان
خرید و قیمت عمده فلفل قرمز نسابیده شاخ بزی
5.00/5
75,000
تومان
خرید عمده موسیر پلاکی ارزان
/5
355,000
تومان
پودر پاپریکا قرمز اعلا عمده
/5
999,000
888,000
تومان
11%

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *